آ
-
آراز (1) و (2)
بررسی آثار اقتصادی شرکتهای تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
ا
-
اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران
تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
-
اثرات اقتصادی
بررسی آثار اقتصادی شرکتهای تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
-
ادارة کل تعاون
بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
-
ارزش ویژه برند
تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
-
استان گلستان
بررسی اثر عاملهای آموزشی و روانشناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکتهای تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
-
استانهای کشور
تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
-
استراتژی کارآفرینانه
مدل رقابتپذیری تعاونیهای تولیدی با تکیه بر راهبرد کارآفرینانه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 75-99]
-
اشتغال
عوامل مؤثر بر تولید و اشتغالزایی تعاونیهای زودبازده در بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 101-123]
-
اعضا
تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
-
اقتصاد ایران
نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
-
اقتصاد مقاومتی
نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
-
اقتصاد مقاومتی
تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
ب
-
بازاریابی
ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]
پ
-
پذیرش فناوری
عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای تعاونی کشاورزی و ادارات تعاون [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 113-140]
ت
-
تجارت الکترونیک
عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای تعاونی کشاورزی و ادارات تعاون [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 113-140]
-
تجربیات مدیریتی
مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
-
تحلیل
تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
-
تحلیل پوششی دادههای فازی
بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
-
تحلیل تشخیصی
عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
-
تحلیل خوشهای
عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
-
تحلیل رفتار
تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]
-
تحلیل عملکرد
تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]
-
تحلیل مسیر
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونیهای تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاههای روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
-
تصویر برند
تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
-
تعاون
بررسی رکود تعاونیهای مرغ تخمگذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
-
تعاون
تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
-
تعاون و کار گروهی
عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
-
تعاونی
نگرش مدیران تعاونیها در زمینة نقش عوامل آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونیهای کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
-
تعاونی آببران
تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آببران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]
-
تعاونی پره
بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
-
تعاونی تولید
بررسی آثار اقتصادی شرکتهای تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
-
تعاونی تولید روستایی
تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]
-
تعاونی تولید کشاورزی
بررسی فعالیت تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]
-
تعاونی تولید کشاورزی
تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
-
تعاونی کشاورزی
تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
-
تعاونی کشاورزی
عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای تعاونی کشاورزی و ادارات تعاون [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 113-140]
-
تعاونی مرغ تخمگذار
بررسی رکود تعاونیهای مرغ تخمگذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
-
تعاونیها
نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
-
تعاونی های تولید
ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]
-
تعاونی های تولید کشاورزی
شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]
-
تعاونی های تولید و توزیع کشاورزی
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونیهای تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاههای روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
-
تعاونی های تولیدی
مدل رقابتپذیری تعاونیهای تولیدی با تکیه بر راهبرد کارآفرینانه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 75-99]
-
تعاونی های تولیدی
مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
-
تعاونی های موفق
مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
-
تکنیک دیمتل
شناسایی و سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر کارآفرینی شرکتی با استفاده از تکنیک دیمتل در شرکتهای تعاونی استان بوشهر [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-58]
-
توسعه کارآفرینی
بررسی اثر عاملهای آموزشی و روانشناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکتهای تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
ح
-
حاشیه بازاریابی
ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]
خ
-
خرامه
بررسی فعالیت تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]
د
-
دهستان حومه
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونیهای تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاههای روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
ر
-
راه حل استاندارد شده کامل
بررسی اثر عاملهای آموزشی و روانشناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکتهای تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
-
رشد اقتصادی
تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
-
رقابت پذیری
مدل رقابتپذیری تعاونیهای تولیدی با تکیه بر راهبرد کارآفرینانه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 75-99]
س
-
سرمایة اجتماعی
نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
-
سرمایة انسانی
نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
ش
-
شاخصهای اقتصادی
بررسی آثار اقتصادی شرکتهای تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
-
شرکتهای تعاونی
شناسایی و سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر کارآفرینی شرکتی با استفاده از تکنیک دیمتل در شرکتهای تعاونی استان بوشهر [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-58]
-
شرکتهای تعاونی روستایی زنان
بررسی اثر عاملهای آموزشی و روانشناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکتهای تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
-
شهرستان بوکان
تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
-
شهرستان جیرفت
عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
-
شهرستان درگز
شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]
-
شهرستان گناباد
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونیهای تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاههای روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
-
شهرک های صنعتی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
ص
-
صیاد
بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
ع
-
عامل روانشناختی
بررسی اثر عاملهای آموزشی و روانشناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکتهای تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
-
عملکرد برند
تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
-
عوامل اقتصادی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
-
عوامل فرهنگی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
-
عوامل فنی و آموزشی
نگرش مدیران تعاونیها در زمینة نقش عوامل آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونیهای کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
-
عوامل موثر
بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
-
عوامل موثر
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونیهای تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاههای روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
ف
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
اولویت بندی نظامهای بهرهبرداری کشاورزی شهرستان بهبهان براساس الگوی معیشت پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-166]
ک
-
کارآفرینی
نگرش مدیران تعاونیها در زمینة نقش عوامل آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونیهای کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
-
کارآفرینی سازمانی
تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
-
کارآفرینی شرکتی
شناسایی و سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر کارآفرینی شرکتی با استفاده از تکنیک دیمتل در شرکتهای تعاونی استان بوشهر [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-58]
-
کار و رفاه اجتماعی استان سمنان
بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
-
کانال های بازاریابی
ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]
-
کسب و کار تعاونی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
-
کشاورزی
نگرش مدیران تعاونیها در زمینة نقش عوامل آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونیهای کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
-
کشاورزی
عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
-
کشاورزی پایدار
تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]
م
-
مدل پارادایمیک
بررسی رکود تعاونیهای مرغ تخمگذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
-
مستندسازی
مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
-
مشارکت
بررسی فعالیت تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]
-
مشارکت
بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
-
مشاغل خانگی
تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
-
معیار آنتروپی
شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]
-
معیشت پایدار
اولویت بندی نظامهای بهرهبرداری کشاورزی شهرستان بهبهان براساس الگوی معیشت پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-166]
-
منطقه آزاد ماکو
بررسی آثار اقتصادی شرکتهای تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
-
موانع
بررسی فعالیت تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]
-
موانع
تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
-
موانع
تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
-
موانع بازاریابی
شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]
ن
-
نظام ارزشیابی کارکنان
بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
-
نظام بهره برداری
اولویت بندی نظامهای بهرهبرداری کشاورزی شهرستان بهبهان براساس الگوی معیشت پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-166]
-
نظریه بنیانی
بررسی رکود تعاونیهای مرغ تخمگذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
-
نظریه بنیانی(زمینه ای)
تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
-
نگرش
بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
-
نگرش
تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آببران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]
-
نیت رفتاری
تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آببران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]
و
-
واحد عمرانی دژ
تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آببران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]
-
وفاداری به برند
تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد