نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آراز (1) و (2) بررسی آثار اقتصادی شرکت‎های تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]

ا

  • اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
  • اثرات اقتصادی بررسی آثار اقتصادی شرکت‎های تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
  • ادارة کل تعاون بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
  • ارزش ویژه برند تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
  • استان گلستان بررسی اثر عامل‌های آموزشی و روان‌شناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکت‌های تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
  • استان‌های کشور تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
  • استراتژی کارآفرینانه مدل رقابت‎پذیری تعاونی‎های تولیدی با تکیه بر راهبرد کارآفرینانه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 75-99]
  • اشتغال عوامل مؤثر بر تولید و اشتغال‎زایی تعاونی‎های زودبازده در بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 101-123]
  • اعضا تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
  • اقتصاد ایران نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
  • اقتصاد مقاومتی نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
  • اقتصاد مقاومتی تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]

ب

  • بازاریابی ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونی‌های تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]

پ

  • پذیرش فناوری عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های تعاونی کشاورزی و ادارات تعاون [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 113-140]

ت

  • تجارت الکترونیک عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های تعاونی کشاورزی و ادارات تعاون [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 113-140]
  • تجربیات مدیریتی مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
  • تحلیل تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
  • تحلیل پوششی داده‌های فازی بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
  • تحلیل تشخیصی عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
  • تحلیل خوشه‌ای عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
  • تحلیل رفتار تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]
  • تحلیل عملکرد تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]
  • تحلیل مسیر بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونی‌های تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاه‌های روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
  • تصویر برند تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
  • تعاون بررسی رکود تعاونی‌های مرغ تخم‎گذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
  • تعاون تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
  • تعاون و کار گروهی عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
  • تعاونی نگرش مدیران تعاونی‎ها در زمینة نقش عوامل‏ آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونی‌های کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
  • تعاونی آب‏بران تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آب‏بران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]
  • تعاونی پره بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
  • تعاونی تولید بررسی آثار اقتصادی شرکت‎های تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
  • تعاونی تولید روستایی تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]
  • تعاونی تولید کشاورزی بررسی فعالیت تعاونی‌های تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]
  • تعاونی تولید کشاورزی تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
  • تعاونی کشاورزی تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
  • تعاونی کشاورزی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های تعاونی کشاورزی و ادارات تعاون [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 113-140]
  • تعاونی مرغ تخم‌گذار بررسی رکود تعاونی‌های مرغ تخم‎گذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
  • تعاونی‌ها نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
  • تعاونی های تولید ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونی‌های تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]
  • تعاونی های تولید کشاورزی شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]
  • تعاونی های تولید و توزیع کشاورزی بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونی‌های تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاه‌های روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
  • تعاونی های تولیدی مدل رقابت‎پذیری تعاونی‎های تولیدی با تکیه بر راهبرد کارآفرینانه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 75-99]
  • تعاونی های تولیدی مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
  • تعاونی های موفق مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
  • تکنیک دیمتل شناسایی و سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر کارآفرینی شرکتی با استفاده از تکنیک دیمتل در شرکت‌های تعاونی استان بوشهر [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-58]
  • توسعه کارآفرینی بررسی اثر عامل‌های آموزشی و روان‌شناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکت‌های تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]

ح

  • حاشیه بازاریابی ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونی‌های تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]

خ

  • خرامه بررسی فعالیت تعاونی‌های تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]

د

  • دهستان حومه بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونی‌های تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاه‌های روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]

ر

  • راه حل استاندارد شده کامل بررسی اثر عامل‌های آموزشی و روان‌شناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکت‌های تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
  • رشد اقتصادی تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
  • رقابت پذیری مدل رقابت‎پذیری تعاونی‎های تولیدی با تکیه بر راهبرد کارآفرینانه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 75-99]

س

  • سرمایة اجتماعی نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]
  • سرمایة انسانی نقش اقتصاد تعاونی در تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 143-174]

ش

  • شاخصهای اقتصادی بررسی آثار اقتصادی شرکت‎های تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
  • شرکت‌های تعاونی شناسایی و سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر کارآفرینی شرکتی با استفاده از تکنیک دیمتل در شرکت‌های تعاونی استان بوشهر [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-58]
  • شرکتهای تعاونی روستایی زنان بررسی اثر عامل‌های آموزشی و روان‌شناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکت‌های تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
  • شهرستان بوکان تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
  • شهرستان جیرفت عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
  • شهرستان درگز شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]
  • شهرستان گناباد بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونی‌های تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاه‌های روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]
  • شهرک های صنعتی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]

ص

  • صیاد بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]

ع

  • عامل روانشناختی بررسی اثر عامل‌های آموزشی و روان‌شناختی بر توسعه کارآفرینی در شرکت‌های تعاونی روستایی زنان استان گلستان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-194]
  • عملکرد برند تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]
  • عوامل اقتصادی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
  • عوامل فرهنگی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
  • عوامل فنی و آموزشی نگرش مدیران تعاونی‎ها در زمینة نقش عوامل‏ آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونی‌های کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
  • عوامل موثر بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
  • عوامل موثر بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تعاونی‌های تولید و توزیع محصولات کشاورزی در سکونتگاه‌های روستایی شهرستان گناباد [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 141-170]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی اولویت بندی نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی شهرستان بهبهان براساس الگوی معیشت پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-166]

ک

  • کارآفرینی نگرش مدیران تعاونی‎ها در زمینة نقش عوامل‏ آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونی‌های کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
  • کارآفرینی سازمانی تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
  • کارآفرینی شرکتی شناسایی و سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر کارآفرینی شرکتی با استفاده از تکنیک دیمتل در شرکت‌های تعاونی استان بوشهر [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-58]
  • کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
  • کانال های بازاریابی ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونی‌های تولید دام و طیور در استان خوزستان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 133-158]
  • کسب و کار تعاونی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رکود کسب و کارهای تعاونی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ایلام [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 87-113]
  • کشاورزی نگرش مدیران تعاونی‎ها در زمینة نقش عوامل‏ آموزشی و ابتکار و نوآوری شغلی در کارآفرینی و موفقیت تعاونی‌های کشاورزی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 125-142]
  • کشاورزی عوامل مؤثر بر نگرش کشاورزان نسبت به تعاون و کار گروهی در شهرستان جیرفت [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 115-142]
  • کشاورزی پایدار تحلیل رفتار شالیکاران عضو تعاونی های تولید روستایی شهرستان ساری در زمینه کشاورزی پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-22]

م

  • مدل پارادایمیک بررسی رکود تعاونی‌های مرغ تخم‎گذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
  • مستندسازی مستندسازی تجربیات مدیریتی تعاونی های تولیدی موفق استان همدان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-28]
  • مشارکت بررسی فعالیت تعاونی‌های تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]
  • مشارکت بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
  • مشاغل خانگی تعاون و رونق اقتصادی: یک مطالعه بین استانی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-37]
  • معیار آنتروپی شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]
  • معیشت پایدار اولویت بندی نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی شهرستان بهبهان براساس الگوی معیشت پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-166]
  • منطقه آزاد ماکو بررسی آثار اقتصادی شرکت‎های تعاونی تولید آراز 1 و 2 در منطقه آزاد ماکو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 85-106]
  • موانع بررسی فعالیت تعاونی‌های تولید کشاورزی شهرستان خرامه و مشارکت اعضا در آنها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-83]
  • موانع تحلیل عاملی موانع تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بوکان از دیدگاه اعضا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 107-132]
  • موانع تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
  • موانع بازاریابی شناسایی و اولویت بندی موانع بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی در شهرستان درگز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 39-63]

ن

  • نظام ارزشیابی کارکنان بهبود بهره وری کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با استفاده از نظام ارزشیابی عملکرد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 159-183]
  • نظام بهره برداری اولویت بندی نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی شهرستان بهبهان براساس الگوی معیشت پایدار [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-166]
  • نظریه بنیانی بررسی رکود تعاونی‌های مرغ تخم‎گذار استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-32]
  • نظریه بنیانی(زمینه ای) تحلیل موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 167-189]
  • نگرش بررسی نگرش وعوامل موثر بر مشارکت صیادان شرکت های تعاونی استان گیلان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 55-85]
  • نگرش تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آب‏بران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]
  • نیت رفتاری تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آب‏بران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]

و

  • واحد عمرانی دژ تبیین نگرش و نیت رفتاری کشاورزان نسبت به تعاونی آب‏بران منطقه جنوب رودخانه کرخه نور [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 89-111]
  • وفاداری به برند تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-53]