نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابزارهای تولید ناب ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]
  • ارتباطات استراتژیک رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]
  • استان فارس بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 23-57]
  • استراتژی‌های پایداری کسب‌وکارها استراتژی‌ها و پیامدهای پایداری کسب‌و‌کار با رویکرد توسعه کارآفرینی در بخش تعاونی های موفق استان همدان [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 56-76]
  • اشتیاق کارآفرینانه بررسی تأثیر اشتیاق کارآفرینانه مدیران بر موفقیت تعاونی های کشاورزی استان همدان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-32]
  • الگوی پارادایمی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 200-228]
  • ایده‌یابی الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]

ب

  • بازار جهانی واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 172-200]
  • بازاریابی الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]
  • بازاریابی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونی‌های عشایری استان فارس [دوره 11، شماره 44، 1401]
  • بازاریابی داخلی بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • بازاریابی سبز شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های بازاریابی سبز: مطالعه‌ای کیفی در صنایع لبنی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 79-91]
  • بخش کشاورزی تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 15-30]
  • بین‌المللی‌ شدن واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 172-200]

پ

  • پاسخگویی رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]
  • پایداری بررسی عوامل مؤثر بر توسعه پایدار تعاونی‌های کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان سیرجان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 135-164]
  • پژوهش الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]
  • پیامدهای پایداری کسب‌وکارها استراتژی‌ها و پیامدهای پایداری کسب‌و‌کار با رویکرد توسعه کارآفرینی در بخش تعاونی های موفق استان همدان [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 56-76]
  • پیشایندهای توسعه ارائه چارچوب پیشایندهای توسعه تعاونی‌های روستایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-89]

ت

  • تجارت الکترونیک شناسایی و اولویت بندی معیارهای اثرگذار تجارت الکترونیک بر خلق فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های تعاونی روستایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-21]
  • تجاری‌سازی الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]
  • تحلیل محتوا شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های بازاریابی سبز: مطالعه‌ای کیفی در صنایع لبنی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 79-91]
  • تشکیل تعاونی تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]
  • تصویر برند بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • تعاونگران شناسایی و تبیین روابط میان مؤلفه‌های تعاملات توسعه پایدار روستایی/عشایری، تسهیلات بانکی و سرمایه اجتماعی تعاونگران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 90-102]
  • تعاونی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت تعاونی تولیدی زنان شهرستان دنا [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 42-55]
  • تعاونی تولید دامی بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-171]
  • تعاونی روستایی بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 23-57]
  • تعاونی روستایی زنان بررسی نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت تعاونی تولیدی زنان شهرستان دنا [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 42-55]
  • تعاونی کشاورزی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 58-90]
  • تعاونی کشاورزی بررسی عوامل مؤثر بر توسعه پایدار تعاونی‌های کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان سیرجان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 135-164]
  • تعاونی‌های تولید کشاورزی بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 124-138]
  • تعاونی های تولیدی(صنعتی وکشاور زی) ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]
  • تعاونی‌های روستایی تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 15-30]
  • تعاونی‌های روستایی ارائه چارچوب پیشایندهای توسعه تعاونی‌های روستایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-89]
  • تعاونی‌های عشایری بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونی‌های عشایری استان فارس [دوره 11، شماره 44، 1401]
  • تعاونی‌های کشاورزی بررسی عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ی موفقیتِ تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان ساوجبلاغ، استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 192-216]
  • تعاونی‌های کشاورزی نقش مؤلفه‌های مدیریت کارآفرینانه در توسعه کارآفرینی سازمانی: مورد مطالعه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-16]
  • تعاونی های کشاورزی تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]
  • تعاونی‌های موفق استراتژی‌ها و پیامدهای پایداری کسب‌و‌کار با رویکرد توسعه کارآفرینی در بخش تعاونی های موفق استان همدان [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 56-76]
  • تکنیک دیمتل ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]
  • تمایل تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]
  • توانمندسازی روانشناختی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 58-90]
  • توانمندی شغلی تحلیل نقش مهارت کارتیمی بر توانمندی شغلی جوانان روستایی دهستان سنجابی در شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 165-179]
  • توسعه پایدار ارائه چارچوب پیشایندهای توسعه تعاونی‌های روستایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-89]
  • توسعه پایدارروستا و عشایر شناسایی و تبیین روابط میان مؤلفه‌های تعاملات توسعه پایدار روستایی/عشایری، تسهیلات بانکی و سرمایه اجتماعی تعاونگران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 90-102]
  • توسعه روستایی ارائه چارچوب پیشایندهای توسعه تعاونی‌های روستایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 67-89]
  • توسعه کارآفرینی استراتژی‌ها و پیامدهای پایداری کسب‌و‌کار با رویکرد توسعه کارآفرینی در بخش تعاونی های موفق استان همدان [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 56-76]

ج

  • جهت‌گیری کارآفرینی سبز تاثیر جهت‌گیری کارآفرینی سبز بر دیدگاه مصرف‌کننده و مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های تعاونی تولیدی کشاورزی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 92-108]
  • جوانان روستایی تحلیل نقش مهارت کارتیمی بر توانمندی شغلی جوانان روستایی دهستان سنجابی در شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 165-179]

ح

  • حکمرانی خوب رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]

د

  • دیدگاه مصرف‌کننده تاثیر جهت‌گیری کارآفرینی سبز بر دیدگاه مصرف‌کننده و مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های تعاونی تولیدی کشاورزی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 92-108]

ر

  • رضایتمندی از عملکرد بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 23-57]
  • رفتار شبکه‌محور بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 124-138]
  • رگرسیون به ظاهر نامرتبط بررسی عوامل مؤثر بر توسعه پایدار تعاونی‌های کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان سیرجان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 135-164]
  • روستا الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]

ز

  • زعفران‌کاران تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]
  • زنان بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 58-90]
  • زنجیره تأمین بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-171]
  • زنجیره تامین ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]

س

  • سبک زندگی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 58-90]
  • سرمایه اجتماعی بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 23-57]
  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت تعاونی تولیدی زنان شهرستان دنا [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 42-55]
  • سرمایه اجتماعی و بانکداری اجتماعی شناسایی و تبیین روابط میان مؤلفه‌های تعاملات توسعه پایدار روستایی/عشایری، تسهیلات بانکی و سرمایه اجتماعی تعاونگران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 90-102]

ش

  • شبکه‌سازی بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 124-138]
  • شبکه‌سازی بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-171]
  • شبکه‌سازی بررسی شبکه همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط مبتنی بر تئوری تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 17-41]
  • شرکت‌های تعاونی واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 172-200]
  • شرکت‌های تعاونی روستایی شناسایی و اولویت بندی معیارهای اثرگذار تجارت الکترونیک بر خلق فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های تعاونی روستایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-21]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط بررسی شبکه همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط مبتنی بر تئوری تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 17-41]
  • شفافیت رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]
  • شناسایی فرصت تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 15-30]
  • شهرستان دنا بررسی نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت تعاونی تولیدی زنان شهرستان دنا [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 42-55]
  • شهرستان فاروج تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]

ص

  • صنعت لبنیات شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های بازاریابی سبز: مطالعه‌ای کیفی در صنایع لبنی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 79-91]

ع

  • عملکرد زیست‌محیطی تاثیر جهت‌گیری کارآفرینی سبز بر دیدگاه مصرف‌کننده و مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های تعاونی تولیدی کشاورزی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 92-108]
  • عوامل برون سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونی‌های عشایری استان فارس [دوره 11، شماره 44، 1401]
  • عوامل پیش برنده و بازدارنده بررسی عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ی موفقیتِ تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان ساوجبلاغ، استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 192-216]
  • عوامل درون سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونی‌های عشایری استان فارس [دوره 11، شماره 44، 1401]
  • عوامل سیاست‌گذاری بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 124-138]

ف

  • فرصت کارآفرینانه شناسایی و اولویت بندی معیارهای اثرگذار تجارت الکترونیک بر خلق فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های تعاونی روستایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 1-21]

ق

  • قصد رفتاری کشاورزان تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]

ک

  • کارآفرینی اجتماعی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 200-228]
  • کارآفرینی تعاونی نقش مؤلفه‌های مدیریت کارآفرینانه در توسعه کارآفرینی سازمانی: مورد مطالعه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-16]
  • کارآفرینی سازمانی نقش مؤلفه‌های مدیریت کارآفرینانه در توسعه کارآفرینی سازمانی: مورد مطالعه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-16]
  • کارآفرینی مبتنی بر تعاونی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 200-228]
  • کارت امتیازی متوازن بررسی تأثیر اشتیاق کارآفرینانه مدیران بر موفقیت تعاونی های کشاورزی استان همدان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-32]
  • کارتیمی تحلیل نقش مهارت کارتیمی بر توانمندی شغلی جوانان روستایی دهستان سنجابی در شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 165-179]
  • کسب‌وکار اجتماعی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 200-228]
  • کسب‌وکار تعاون محور واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 172-200]
  • کسب و کار کارآفرینانه تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 15-30]
  • کشت‌وکار زعفران تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 200-228]
  • کنش‌ جمعی تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]

گ

  • گرایش به کارآفرینی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 58-90]

م

  • محصولات لبنی بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • مدیریت کارآفرینانه نقش مؤلفه‌های مدیریت کارآفرینانه در توسعه کارآفرینی سازمانی: مورد مطالعه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 1-16]
  • مرکزیت بررسی شبکه همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط مبتنی بر تئوری تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 17-41]
  • مزیت رقابتی پایدار تاثیر جهت‌گیری کارآفرینی سبز بر دیدگاه مصرف‌کننده و مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های تعاونی تولیدی کشاورزی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 92-108]
  • مسئولیت اجتماعی بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • مشارکت تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]
  • موفقیت بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونی‌های عشایری استان فارس [دوره 11، شماره 44، 1401]
  • موفقیت تعاونی بررسی تأثیر اشتیاق کارآفرینانه مدیران بر موفقیت تعاونی های کشاورزی استان همدان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-32]
  • موفقیت تعاونی بررسی عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ی موفقیتِ تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان ساوجبلاغ، استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 192-216]

ن

  • نزدیکی بررسی شبکه همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط مبتنی بر تئوری تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 17-41]
  • نظریه داده‌بنیان بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-171]
  • نگرش کشاورزان تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]
  • نوآوری سبز تاثیر جهت‌گیری کارآفرینی سبز بر دیدگاه مصرف‌کننده و مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های تعاونی تولیدی کشاورزی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 92-108]

و

  • واژه های کلیدی: مهارت تحلیل نقش مهارت کارتیمی بر توانمندی شغلی جوانان روستایی دهستان سنجابی در شهرستان کرمانشاه [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 165-179]

ه

  • همکاری بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-171]
  • همکاری بررسی شبکه همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط مبتنی بر تئوری تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 17-41]