انصاری، م. و نبیپور حقیقی، م. (1388). موانع توسعه کارآفرینی زنان کارآفرین. خردنامه همشهری. شماره 39. پرتال جامع علوم انسانی.
جواهری، ف. و قضاتی، س. (1383). موانع کارآفرینی زنان: بررسی تأثیر نابرابری جنسیتی بر کارآفرینی زنان در ایران. نشریه جامعه شناسی ایران، 5 (2)، 161-178.
حیدری ساربان، و. (1391). اولویت بندی موانع مؤثر بر کارآفرینی زنان روستایی (با روشAHP) مطالعه موردی: استان اردبیل. نشریه مطالعات اجتماعی روان شناختی زنان، 10(2)، 159-177.
دلفانی،م.، حسین پور،ا.، نجفی، ع. و حسینی، س.م. (1397). بررسی و شناخت موانع و محدودیتهای کارآفرینی در بخش کشاورزی. نشریه جغرافیا و روابط انسانی، 1(1)، 1-13.
ربیعی، ع. و نظریان، ز. (1392). بررسی موانع کارآفرینی زنان تحصیلکرده دانشگاهی ایران. نشریه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 2(4)، 1-26.
شاطریان،م.، نصرآبادی، ز. و منصوریان، ف. (1396). تحلیل موانع کارآفرینی زنان روستایی در شهرستان کاشان. فصلنامه اقتصاد و توسعه روستایی، 6(21)، 181-196.
کاظمی، ع. و مقیمی، ب. (1397). بررسی موانع توسعه کارآفرینی زنان در ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسلهمراتبی. فصلنامه زن و جامعه. 9(34)، 249-274.
Bharthvajan, R. (2014). Women entrepreneurs & problems of women entrepreneurs. International Journal of Innovative Research in Science, Engineering and Technology (An ISO 3297: 2007 Certified Organization), 3.
Derera, E., Chitakunye, P., & O’Neill, C. (2014). The impact of gender on start-up capital: a case of women entrepreneurs in South Africa. The Journal of Entrepreneurship, 23(1), 95-114.
Goyal, M., & Parkash, J. (2011). Women entrepreneurship in India-problems and prospects. International Journal of Multidisciplinary Research, 1(5), 195-207.
Igwe, P., Newbery, R., & Icha-Ituma, A. (2018). Entrepreneurship challenges and gender issues in the African informal rural economy. Knowledge, Learning and Innovation(pp. 91-111). Springer, Cham.
Jyoti, J., Sharma, J., & Kumari, A. (2011). Factors affecting orientation and satisfaction of women entrepreneurs in rural India. Annals of Innovation & Entrepreneurship, 2(1), 5813.
Kumari, S., Kaushik, V., & Lodha, N. (2010). Problems faced by rural women entrepreneurs of Rajasthan. Studies on Home and Community Science, 4(2), 115-119.
Roomi, M. A. (2013). Entrepreneurial capital, social values and islamic traditions: Exploring the growth of women-owned enterprises in Pakistan. International Small Business Journal,31(2), 175-191.
Sangolagi, K., & Alagawadi, K. (2016). Woman entrepreneurs. International Journal of Advancement In Engineering Technology Management & Apllied Science, 3(1), 216-222.
Welsh, D. H., Memili, E., Kaciak, E., & Ochi, M. (2014a). Japanese women entrepreneurs: implications for family firms. Journal of Small Business Management, 52(2), 286-305.
Welsh, D. H., Memili, E., Kaciak, E., & Al Sadoon, A. (2014b). Saudi women entrepreneurs: A growing economic segment. Journal of Business Research, 67(5), 758-762.
Yilmaz, E., & Oraman, Y. (2012). Women entrepreneurs: their problems and entrepreneurial ideas. African Journal of Business Management, 6(26), 7896-7904.