1.آقایی، روح اله (1384)، رابطه بین فن آوری اطلاعات و کارایی، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی.
2.الوانی، سیدمهدی، حسن داناییفرد، عادل آذر (1383)، روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع، انتشارات صفار.
3.امامی میبدی، علی(1384)، اصول اندازه گیری کارایی و بهره وری، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، تهران.
4.جهانگرد، اسفندیار (1385)، اقتصاد فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت چاپ و نشر بازرگانی، تهران.
5.حسنی، حسن (1374)، حقوق تعاون، جلد اول، تهران.
6.خاکی، غلامرضا (الف 1387)، روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ چهارم.
7.خاکی، غلامرضا (1387 ب)، روش تحقیق در مدیریت، انتشارات بازتاب، چاپ سوم.
8.زرگر، محمود (1382)، اصول و مفاهیم فناوری اطلاعات، انتشارات بهینه، تهران.
9.سرمد، زهره، عباس بازرگان، و الهه حجازی (1378)، روش های تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات مؤسسه نشر آگه، 1387، چاپ شانزدهم، تهران.
10.شارعی، علیاصغر(1384)، بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع بر کارایی و اثربخشی سازمانهای صنعتی و خدماتی، سایت مرکز اطلاعرسانی صنایع و معادن ایران.
11.صرافی زاده، اصغر (1387)، سیستم اطلاعات مدیریت، انتشارات ترمه، تهران.
12.صرافی زاده، اصغر (1386)، فناوری اطلاعات در سازمان، انتشارات میر، تهران.
13.صرافی زاده،اصغر، علی علی پناهی (1381)، سیستم های اطلاعات مدیریت: نظریه ها، مفاهیم و کاربردها، انتشارات میر، تهران.
14.علیاحمدی، علیرضا، مهدی ابراهیمی، سلیمانیملکان، حجت (1388)، برنامهریزی استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتشارات تولید دانش، تهران.
15.علیپور، سمانه (1388)، تأثیر بهکارگیری اتوماسیون اداری بر بهرهوری منابع انسانی، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاداسلامی واحد قزوین.
16.فقیهی، ابوالحسن و نورمحمد یعقوبی (1383)، دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار، فرهنگ مدیریت، مجتمع آموزش عالی قم، سال دوم، شماره 5.
17.مشیری، سعید، مهدی رضوان (1385)، اثر بهکارگیری فناوری ارتباطات و اطلاعات در کارایی صنعت خدمات هوایی ایران، فصلنامه پژوهشهای اقتصادی ایران، سال هشتم شماره 26، صفحات 1-24.
18.مؤمنی، منصور (1387)، تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، انتشارات کتاب نو.
19.نظام شهیدی، مهراندخت (1386)، نگاهی دیگر به اصول مدیریت تعاونی ها در ایران، تهران.
20. نودهفراهانی، محمدرضا (1382)، فناوری اطلاعات، تدبیر شماره 133.
21.هکس، آرنولد، نیکلاس مجلوف (1387)، مدیریت استراتژیک، ترجمه معمارزاده و دیگران، انتشارات اندیشههای گوهربار، تهران.
22.Bhatt Ganesh D. and Ali F. Emdad (2001), An analysis of the virtual value chain in electronic commerce, Logistics Information Management, 14, (1/2): 78-84.
23.Brynjolfsson, Erik, Lorin Hitt, (1994), Information technology as a factor of production: The role of differences among firms, Solan working paper, 3715.
24.Dahlstrom K. K. Ekins Hej, Davis J. and R. Clif (2004), Steel and Alominium in the UK: Mateial flows and their economic dimensions, Final Project Report.
25.Dans, E. (2003), IT investment in small and medium enterprises: paradoxically productive? Electronic Journal of Information Systems Evaluation, Vol. 6, No. 2.
26.Dewett,Todd & R. Jones,Gareth (2001), The Role of Information Technology In Organization: A Review modle and assessment, Journal of Management,Vol 27.
27.Ham Sunny, Kim Woo Gon,Jeong Seungwhan (2005), Effect of information technology on performance in upscale hotels, Hospitality Management, 24: 281–294.
28.Heeks, Richard (1998), Reinventing the government in the information age, UK: Routhledge.
29.Humphrey, John (2004), The value chain approach- Linking national producers to international buyers and markets, published in University of Sussex Brighton, UK.
30.Leavit, Harold J., and Tomas L. Whisler (1998), Management in the 1980’s, Harward Busness Review.
31.Porter, E. Michael (2001), Estrategy And The Internet, Harvard Business School Publishing Corporation.
32.Shu, Wesley S., Sophie, Lee (2003), Beyond productivity- productivity and the three type of efficiency of information technology industries, Information and Software Technology, 45: 513-524.
33.Swierczek Fredric William, K. Shrestha Pritam (2003), Information technology and productivity: a comparison of Japanese and Asia-Pacific banks, Journal of High Technology Management Research, 14, 269–288.
34.Turban E. Leidner, McLean E. Wetherbe J. (2003), Information technology for management, New York: John Willy and Sons.
35.Wilson, Ernest, J. (1998), Globalization, IT & Conflict in the second & third world countries, Maryland UniversityPress.