منابع
ایزدی، صمد، و عزیزی شمامی، مصطفی. (1388). ضرورت برخورداری دانشجویان از دانش شهروندی و مسئولیت پذیری اجتماعی در فرایند جهانی شدن. مطالعات برنامه درسی، 4(1)، 60–82.
ایراننژاد پاریزی، مهدی (1378). «روشهای تحقیق در علوم اجتماعی»، تهران: نشر میدان.
بست، جان (1374). «روشها ی پژوهش در علوم تربیتی و رفتاری» (مترجمان حسن پاشا شریفی و نرگس طالقانی)، انتشارات رشد، چاپ دهم.
حاجیشریفی، محمود (1376). «ساختار اجرایی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع، موسسه فرهنگی نشر رامین.
حقیقی، محمد؛ قارلقی، ابراهیم؛ میراسدی، سمانه و نیکبخت، فاطمه (1389). «بررسی رابطه میان ویژگی های بیانیه مأموریت سازمان و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت غذایی تهران) »، پژوهش نامه مدیریت تحول، سال دوم، شمارة 4.
خاکی، غلامرضا (1379). «روش تحقیق در مدیریت»، تهران: مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
دلاور، علی، (1383). «روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی»، تهران: موسسه نشر ویرایش، نوبت چاپ 14.
سرمدی زهره، بازرگان عباس و الهه مجازی(1383). «روشهای تحقیق در علوم رفتاری». تهران: انتشارات آگاه.
صلواتی، عادل، رستمی نوروزآباد، مجتبی، و رحمانی نوروزآباد، سامان. (1392). اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری. مطالعات گردشگری، 8(0)، 107–144.
صنوبر، ناصر و حیدریان، بهنام (1391). شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها در ایران، دو فصلنامهی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه، شمارهی اول.
کارنامی، محمد مهدی (1387). «استراتژی های انجام مسؤولیت اجتماعی سازمان ها»، ماهنامه احیا، شماره 26.
کردلو، منیژه (1387). بررسی عوامل موثر بر مسئولیتپذیری اجتماعی، مشاور مدرسه، دورهی 2، شمارهی 1.
نیازی، علیرضا و امینی، غلامرضا (1387). «استاندارد و مسؤولیت اجتماعی سازمان ها»، ماهنامه کنترل کیفیت، شماره 27.
Aslan, Şebnem & Şendoğdu, Aslan (2012). The Mediating Role of Corporate Social Responsibility in Ethical Leader's Effect on Corporate Ethical Values and Behavior, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 58, Pages 693-702.
Barone, M.J., Miyazaki, A.D. and Taylor, K.A. (2000): ‘‘the Influence of Cause-Related Marketing on Consumer Choice: Does One Good Turn Deserve Another?’’, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 28, No. 2, pp: 248-62.
Brammer, S., Millington, A., Rayton, B. (2007): "The Contribution of Corporate Social Responsibility to Organizational Commitment", University of Bath, school of management, Working Paper Series: 20.
Carroll, A. B. (1979): “A Three Dimensional Conceptual Model of Corporate Social Performance”, Academy of Management Review, Vol.4, No.4, pp: 497–505.
Davis, K. (1960), "Can business afford to ignore its social responsibility?" California Management Review, 2 (3), 70-76.
Dennis, B., Neck, C.P., and Goldsby, M. (1998), "Body shop international: An exploration of corporate social responsibility", Management Decision, 36 (10), 649-653.
Drucker, P. (2000): “An Abridged and Revised Version of Management: Tasks, Responsibilities and Practices”. Butterworth-Heinemann.
Greening, D. W. and D. B. Turban (2000): “Corporate Social Performance as a Competitive Advantage in Attracting a Quality Work Force”, Business & Society, Vol. 39, No. 3, pp: 254–280.
Handy, C. (2002): “What is a Business for?” Harvard business review, December, p. 54.
Meyer, J. P. and N. J. Allen (1997): “Commitment in the Workplace: Theory, Research, and Application”, Sage, Thousands Oaks, CA.
Park, Jongchul; Lee, Hanjoon and Kim, Chankon (2014). Corporate social responsibilities, consumer trust and corporate reputation: South Korean consumers' perspectives Original Research Article Journal of Business Research, Volume 67, Issue 3, Pages 295-302.
Peterson, D. K. (2004) "The Relationship between Perceptions of Corporate Citizenship and Organizational Commitment ", Journal of Business & Society، Vol. 43, No 3, pp: 296–319.
Rego, A., Susana, L., Pina e Cunha, M. and Faria, J. (2007): “How The Employees’ Perceptions of Corporate Citizenship Predict Their Organizational Commitment”, available from http://academic- apers.org/ocs2/session/Papers/A8/355-460-1-RV.doc.
Riordan, C. M., R. D. Gatewood and J. B. Bill (1997): "Corporate Image: Employee Reactions and Implications for Managing Corporate Social Performance", Journal of Business Ethics, Vol. 16, No 4, pp: 401–412.
Smith, W. J., R. E. Wokutch, K. V. Harrington and B. S. Dennis (2001): "An Examination of the Influence of Diversity and Stakeholder Role on Corporate Social Orientation" , Journal of Business & Society, Vol. 40, No 3, pp: 266–294.
Takala, T. and Pallab, P. (2000): “Individual, Collective and Social Responsibility of the Firm”, Business Ethics: A European Review, Vol. 9, No.2, pp: 109-118.
Turker, D. (2009): "How Corporate Social Responsibility Influences Organizational Commitment", Journal of Business Ethics, Vol. 89, pp: 189–204.
Viswesvaran, C., S. P. Deshpande and C. Milman (1998): "The Effect of Corporate Social Responsibility on Employee Counterproductive Behaviour", Journal of Cross Cultural Management, Vol. 5, No 4, pp: 5–12.
Yongqiang, G. (2009): “Corporate Social Responsibility and Consumers’ Response: the Missing Linkage”, Baltic Journal of Management, Vol. 4, No. 3, pp: 269-287.
Zairi, M., and Peters, J. (2002), "The impact of social responsibility on business performance", Managerial Auditing Journal, 17 (4), 422-456.