آذر، ع.، غلامزاده، ر. و قنواتی، م. (1391). مدلسازی مسیری-ساختاری در مدیریت. تهران: انتشارات نگاه دانش.
اشراقی سامانی، ر.، فتاحی، ث. و چهارسوقی امین، ح. (1396). نقش شرکتهای تعاونی کشاورزی در کاهش فقر روستایی در استان ایلام. فصلنامه تعاون و کشاورزی، 6(21)، 87-106.
اصغری، ا. و آقاپور صباغی، م. (1395). ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان. فصلنامه تعاون و کشاورزی، 5(18) 133-158.
حاجی، ل.، چیذری، م. و چوبچیان، ش. (1394). عوامل تأثیرگذار بر توسعة پایدار تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان نقده از دیدگاه اعضای تعاونیها. فصلنامه تعاون و کشاورزی، 4(15)، 91-117.
زرین فر، م. (۱۳۹۰). نقش تجارت الکترونیک در ایجاد مزیت رقابتی در شرکت های تولید کننده محصولات مصرفی. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه قزوین.
شیرافکن، آ.، میردامادی، س. م. و لشگرآرا، ف. (1394). نقش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توانمندسازی اعضای شرکتهای تعاونی تولید روستایی زنان استان تهران. فصلنامه تعاون و کشاورزی، 4(13)، 99-120.
فاریابی، م. و احمدوند، م. (1394). عوامل مربوط به موفقیت تعاونی های تولید روستایی در جنوب استان کرمان. فصلنامه تعاون و کشاورزی، (4)16، 103-129.
Boselie, P., & Wiele, V. D. T. (2002). Employee perceptions of HRM and TQM and the effects on satisfaction and intention to leave. Managing Service Quality: An International Journal, 12(3),165-172.
Bueren, A., Schierholz, R., Kolbe L.M., & Brenne, W. (2005). Improving performance of customer-process with knowledge management. Journal of Business Process Management, 11(5), 573-588.
Chibanda, M., Ortmann, G.F., & Lyne, M.C. (2009). Institutional and governance factors influencing the performance of selected smallholder agricultural cooperatives in kwazulu-Natal. Agrekon, 48(3), 239-303.
Carr, A., Kariyawasam, A., & Casile, M. (2008). A study of the organizational characteristics of successful co-operatives. Organization Development Journal, 26(1),79-87.
Fombrun, C.J., & Van Riel, C.B.M. (2003). Fame and fortune: how successful companies build winning reputations. Upper Saddle River. NJ: Prentice Hall.
Fornell, C., & Larcker, D. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of Marketing Research, 18(1), 39-50.
Grant, R.M. (1991). The resource-based theory of competitive advantage: implications for strategy formulation. California Management Review, 33 (3), 114–135.
Gutiérrez, J. D. (2010). Smallholders’ agricultural cooperatives in colombia: vehicles for rural development?. Universidad de Los Andes, Desarrolloy Sociedad, 73, 219-271.
Hill, C.W.L., & Jones, G.R. (1998). Strategic management theory. USA: Houghton Mifflen Com, , PP. 105-127
Krejcie, R.V., & Morgan, D.W. (1970). Determining sample size for research activity. Education and Psychological Measurement, 30, 607-610.
Ladhari, R. (2010). Developing e-service quality scales: a literature review. Journal of Retailing And Consumer Services,17, 464-477.
Marxt, Ch., & Link, P. (2002). Success factors for cooperative ventures in innovation and production systems. Int. J. Production Economics, 77, 219–229.
Nguyen, T.H., Sherif, J. S., & Newby, M. (2007). Strategies for successful CRM implementation. Information Management & Computer Security, 15(2),102-115.
Ozdemir, G. (2005). Cooperative–shareholder relations in agricultural cooperatives in Turkey. Journal of Asian Economics, 16, 315–325.
Poggie, J.J.R., & Pollnac, R. B. (1988). Factors influencing the success of fishermen's cooperatives in ecuador. Marine Resource Economics, 5, 231-242.
Porter, M.E. (1996).What is strategy?. Harvard Business Review, 74 (6), 61-79.
Rodríguez, J., & College, A. (2010). Smallholders’ agricultural cooperatives and rural development in Colombia. Becario Colfuturo. PP.1- 62.
Sun, Y., Lim, K., Jiang C., & Sun, J. (2010). Do males and famales think in the same way?. An emprical investigation on the gender difference in the web advertising evalution. Journal of Computers in Human Behavior, 26(6), 1614-1625.
Zhong-hai, X., & Hong, Y. (2008). On company core competence and its sustainable competitive advantage during industrial transformation. International Conference on Information, Innovation Management and Industrial Engineering.