اخوان، پ. و دهقانی، م. (1393). نقش مدیریت دانش در بهبود فعالیتهای بازاریابی: مطالعه موردی شرکتهای فعال در حوزه تأمین تجهیزات پزشکی. فصلنامه رشد و فناوری. شماره 41، 27-33.
اسماعیل پور، ر.، دوستار، م. و طاهرپرور، ن. (1395). مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان). فصلنامه مدیریت بازرگانی، 8(1) ، 1-28.
تابان، م.، شرفی، و.، حیدریان، ح. و بابایی، س. (1393). نقش مدیریت دانش در سازمانهای هولوگرافیک (مورد مطالعه: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام). فصلنامه مدیریت دولتی،6(4)، 647-664.
تابنده، س.، افزری، م.، و صالحی زاده، س. (1390). سنجش میزان تأثیر عوامل مؤثر بر پیاده سازی مدیریت دانش از دیدگاه مدیران و سرپرستان بیمارستانهای منتخب خصوصی شهر اصفهان.مجله مدیریت اطلاعات سلامت،8(8)، 1051-1062.
حضرتی، م.، مجیدی، ب. و رحمانی، ب. (1389). شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای کشاورزی در توسعه اقتصاد روستایی بخش مرکزی شهرستان خدابنده. مجله تعاون، 21(3)، 89-109.
خسروی پور، ب.، برادران، م.، رواحی نژاد، م. و قوچانی، ا. (1393). بررسیاهمیتونقششرکتهای تعاونیدربخشکشاورزی. ماهنامهکاروجامعه،شماره 175.
صفری، ع. و قره باشلونی، ر. (1393). بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری، مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال. فصلنامه مدیریت بازرگانی، (6)4، 809-826.
قربانیزاده، و. و خالقینیا، ش. (1388). نقشانتقالدانشضمنیدرتوانمندسازیکارکنان . فصلنامهپژوهشهایمدیریتمنابعانسانیدانشگاهجامعامامحسین(ع)،1(2)، 85- 105.
گرجی کرسامی، ع. و بابایی کارنامی، ع. (1396). بررسی نقش سرمایه اجتماعی در مشارکت کشاورزان در تعاونیهای تولیدی کشاورزی چهاردانگه ساری. فصلنامه تعاون و کشاورزی، 6(24)، 129-150.
یزدان شناس، م. و خشنود، ع. (1393). تبیین الگوی روابط بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی بر اساس مفاهیم رفتار سازمانی مثبتگرا. فصلنامه مدیریت دولتی، 1، 189-208.
Aarikka-Stenroos, L., Sandberg, B., & Lehtimäki, T. (2014). Networks for the commercialization of innovations: a review of how divergent network actors contribute. Industrial Marketing Management, 43(3), 365–381. Retrieved from https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2013.12.005
Arnett, D. B., & Wittmann, C. M. (2014). Improving marketing success: the role of tacit knowledge exchange between sales and marketing. Journal of Business Research, 67(3), 324–331. Retrieved from https://doi.org/ 10.1016/j.jbusres.2013.01.018
Bican, P. M., Guderian, C. C., & Ringbeck, A. (2017). Managing knowledge in open innovation processes: an intellectual property perspective. Journal of Knowledge Management, 21(6), 1384–1405. Retrieved from https://doi.org/ 10.1108/JKM-11-2016-0509
Blazevic, V., & Lievens, A. (2004). Learning during the new financial service innovation process: antecedents and performance effects. Journal of Business Research, 57(4), 374–391. Retrieved from https://econpapers. repec.org/RePEc:eee:jbrese:v:57:y:2004:i:4:p:374-391
Chang, C. L., & Lin, T. C. (2015). The role of organizational culture in the knowledge management process. Journal of Knowledge Management, 19(3), 433–455. https://doi.org/10.1108/JKM-08-2014-0353
Dawes, P., & Massey, G. (2005). Antecedents of conflict in marketing’s cross-functional relationship with sales. European Journal of Marketing, 39(11/12), 1327–1344.
Eng, T. Y. (2006). An investigation into the mediating role of cross-functional coordination on the linkage between organizational norms and SCM performance. Industrial Marketing Management, 35(6), 762–773. Retrieved from https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2005.05.014
Eugene Sivadas, & Dwyer, F. R. (2000). An examination of organizational factors influencing new product success in internal and alliance-based processes. Journal of Marketing, 64(1), 31–49. Retrieved from https://doi.org/10.1509/jmkg.64.1.31.17985
Foos, T.., Schum, G., & Rothenberg, S. (2006). Tacit Knowledge transfer and the knowledge disconnect. Knowledge Management, 10(1), 6-18.
Frone, M. R., & Major, B. (1988). Communication quality and job satisfaction among managerial nurses: the moderating influence of job involvement. Group & amp; Organization Management, 13(3), 332–347. Retrieved from https://doi.org/10.1177/105960118801300306
Gupta, A., & Govindarajan, V. (2000). Knowledge flows within multinational corporations. Strategic Management Journal, 21(4), 473–496. Retrieved from https://doi.org/10.1002/(SICI)1097-0266 (200004) 21: 4<473::AID-SMJ84>3.0.CO;2-I
Hakimpoor, H., & Tat, H. (2011). Strategic marketing planning (SMP) and SMEs’ performance: The moderating effects of structural Dimensions of Marketing Networks. 2nd International Conference on Business and Economic Research, 1013–1025. Retrieved from http://www. internationalconference.com.my/proceeding/icber2011_proceeding/219-2nd ICBER 2011 PG 1013-1025 Strategic Marketing.pdf
Jackson, D. N. (2012). Using tacit knowledge for competitive advantage: a Study of sales team performance, 87. Retrieved from http://opus.ipfw.edu/ masters_theses/15/
Jaworski, B. J., & Kohli, A. K. (1993). Market orientation: antecedents and consequences. Journal of Marketing, 57(3), 53–70. Retrieved from https://doi.org/10.2307/1251854
Kianto, A., Vanhala, M., & Heilmann, P. (2016). The impact of knowledge management on job satisfaction. Journal of Knowledge Management, 20(4), Retrieved from 621–636. https://doi.org/10.1108/JKM-10-2015-0398
Kock, N. (2010). Using warpPLS in e-collaboration studies: an overview of five aain analysis steps. International Journal of E-Collaboration, 6(4), 1–11. Retrieved from https://doi.org/10.4018/jec. 2010100101
Kock, N. (2013). WarpPLS user manual 4.0, 94. Retrieved from http://cits.tamiu.edu/WarpPLS/ UserManual_v_6_0.pdf
Lambe, C. J., Spekman, R. E., & Hunt, S. D. (2002). Alliance competence, resources, and alliance success: Conceptualization, measurement, and initial test. Journal of the Academy of Marketing Science, 30(2), 141–158. Retrieved from https://doi.org/10.1177/03079459994399
Li, T., & Calantone, R. J. (1998). The impact of market knowledge competence on new oroduct advantage: conceptualization and empirical xxamination. Journal of Marketing, 62(4), 13. Retrieved from https://doi.org/ 10.2307/ 1252284
Manfredi Latilla, V., Frattini, F., Messeni Petruzzelli, A., & Berner, M. (2018). Knowledge management, knowledge transfer and organizational performance in the arts and crafts industry: a literature review. Journal of Knowledge Management, JKM-08-2017-0367. Retrieved from https:// doi.org/10.1108/JKM-08-2017-0367
Massey, G. R., & Dawes, P. L. (2007). Personal characteristics, trust, conflict, and effectiveness in marketing/sales working relationships. European Journal of Marketing, 41(9/10), 1117–1145. Retrieved from https://doi.org/ 10.1108/03090560710773372
Morgan, N. A., & Piercy, N. F. (1998). Interactions between marketing and quality at the SBU level: Influences and outcomes. Journal of the Academy of Marketing Science, 26(3), 190–208. Retrieved from https://doi.org/ 10.1177/0092070398263002
Morgan, R. M., & Hunt, S. D. (1994). The commitment-trust theory of relationship marketing. Journal of Marketing, 58(3), 20–38. Retrieved from https://doi.org/10.2307/1252308
Mu, J., & Di Benedetto, A. (2012). Networking capability and new product development. IEEE Transactions on Engineering Management, 59(1), 4–19. Retrieved from https://doi.org/10.1109/TEM.2011.2146256
Natalicchio, A., Ardito, L., Savino, T., & Albino, V. (2017). Managing knowledge assets for open innovation: a systematic literature review. Journal of Knowledge Management, 21(6), 1362–1383. Retrieved from https://doi.org/10.1108/JKM-11-2016-0516
Newman, B. D., & Conrad, K. W. (2000). A framework for characterizing knowledge management methods, practices, and technologies. Pakm, 1–11.
Nonaka, I. (1991). The knowledge-creating company. Harvard Business Review, Vol. 85. Retrieved from https://doi.org/10.1016/B978-0-7506-7009-8.50016-1
Panahi, S., Watson, J., & Partridge, H. (2012). Social media and tacit knowledge sharing : developing a conceptual model. International Conference on Information Retrieval and Knowledge Management (ICIKM12), 64, 1095–1102.
Parida, V., Pesämaa, O., Wincent, J., & Westerberg, M. (2017). Network capability, innovativeness, and performance: a multidimensional extension for entrepreneurship. Entrepreneurship and Regional Development. Retrieved from https://doi.org/10.1080/08985626.2016.1255434
Parida, V., Westerberg, M., & Frishammar, J. (2012). Innovation performance. Journal of Small Business Management, 50(2), 283–309. Retrieved from https://doi.org/10.1111/j.1540-627X.2012.00354.x
Soto-Acosta, P., Popa, S., & Palacios-Marqués, D. (2017). Social web knowledge sharing and innovation performance in knowledge-intensive manufacturing SMEs. Journal of Technology Transfer, 42(2), 425–440. Retrieved from https://doi.org/10.1007/s10961-016-9498-z
Tamer Cavusgil, S., Calantone, R. J., & Zhao, Y. (2003). Tacit knowledge transfer and firm innovation capability. Journal of Business & Industrial Marketing, 18(1), 6–21. Retrieved from https://doi.org/10.1108/ 08858620310458615
Tolstoy, D. (2010). Knowledge combination in networks: evidence from the international venturing of four small biotech firms. International Entrepreneurship and Management Journal, 6(2), 183–202. Retrieved from https://doi.org/10.1007/s11365-010-0148-x
Wetzels, M., Odekerken-schröder, G., & Oppen, C. Van. (2009). Using PLS path modeling for zssessing hierarchical construct models: guidelines and empirical illustration. MIS Quarterly, 33(1), 177–195. Retrieved from https://misq.org/using-pls-path-modeling-for-assessing-hierarchial-construct-models-guidelines-and-impirical-illustration.html
Zacca, R., Dayan, M., & Ahrens, T. (2015). Impact of network capability on small business performance. Management Decision, 53(1), 2–23. Retrieved from https://doi.org/10.1108/MD-11-2013-0587