اسماعیلی، م.، محجوبی،م.ر. و شهبازی،ا. (1393). بازاریابی اینترنتی و خدمات کشاورزی تحت وب، گامی برای کارآفرینی در بخش کشاورزی. نشریه کارآفرین در کشاورزی، 1(2)،31 - 42 .
اطرشی،م. (1376). برداشت های نادرست از فرایند ارزشیابی. ماهنامه ترویج کشاورزی و توسعه روستایی، شماره 194، 31 - 33.
ریچاردسون، د.(1376). اینترنت و عمران روستایی. ترجمه مهرداد اطرشی. ماهنامه ترویج کشاورزی و توسعه روستایی، شماره 19، 90 - 94.
سیدجوادین،س.ر.، باباشاهی،ج.، افخمی اردکانی،م. و ابراهیمی،س.م. (1392). انعطافپذیری سیستمهای جبران خدمات زمینه ساز ارتقای کارآفرینی. فصلنامه علوم مدیریت ایران، شماره 23، 151-161.
صداقت، م. (1391). تأثیر شبکه بر نوآوری کارآفرینان، بر اساس داده های 2009-2011 دیده بان جهانی کارآفرین در کشور های منطقه منا و دانمارک. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران.
عزیزی، ش.(1392). میزان رعایت رفتارهای اخلاقی اسلامی بررسی موردی فروشندگان لوازم خانگی شهر تهران. پژوهشنامه اخلاق، 6(19)، 7 – 32.
عبادزاده، ح. (1393). آمارنامه جهاد کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی، مرکز فناوری اطالعات و ارتباطات .
علویون، ج. و منهاج، م.ح. (1391). امکان سنجی بازاریابی الکترونیک برنج در شهرستان رشت. پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 5(1)، 69 - 83 .
کشاورزی، ع.، صفری،س. و تیتکانلو،ص. (1394). بررسی تأثیر کسب دانش بر نوآوری کارآفرینان در کسب و کارهای حوزه صنعت کشاورزی مورد مطالعه: کسب و کارهای گلخانه ای شهر پاکدشت. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 3(3)، 139 - 164.
گلمحمدی، ا. (1386). درآمدی بر تبیین فرهنگی سیاست(نگاهی به رهیافت فرهنگ سیاسی در علم سیاست). پژوهشنامه علوم سیاسی، 2(1)، 19- 37.
ملاشاهی، غ. (1394). عوامل مؤثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط زراعی و باغی شهرستان زابل. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 46(4)، 737 - 748.
موحدی، ر. (1394). راه اندازی کسب و کار های الکترونیک در کشاورزی. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 2(3)، 23 -42 .
موسوی نژاد،س.، میمند پور، ر. و بخشوده، ع. (1387). مزایا، چالش ها و روشهای استفاده از فناوری اطلاعات در بخش کشاورزی ایران. مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی تجارت الکترونیک.تهران، 3 و 4 آذر ماه 1387. (وزارت بازرگانی، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی، دفتر توسعه تجارت الکترونیکی).
FAO)1996). The internet and rural development. Recommendations for strategy and activity. Consultant's report (by D. Richardson). Rome.
Gadallah, A. H. (2012). Fuzzy cognitive map with dynamic fuzzy fiction and causality behaviors. Informatics and Systems (INFOS), the 7th International Conference on. Cario: IEEExplore
Hawaii Department of Agriculture (2006). Feasibility of a farmer based ecommercemarket in the state of Hawaii. Retrieved from http://www.ams.usda.gov/
Kosko, B. (1986). Fuzzy cognitive maps. Int. J. Man-Machine Studies, vol. 24, 65-75.
Kandasamy, Vasantha, W.B., & Smarandache, F. (2003). Fuzzy cognitive maps and neutrosophic cognitive maps. Xiquan: Phoenix.
Kumar-Patel, A., Kumar-Saxena, S., & Chauhan, A. (2010). Barriers for eagriculture in rural areas with special reference to Jhabua District Madhya Pradesh, India. World Rural Observations, 2(1), 61-65
Oebbecke, C, & O-Keefe, B. (2010). Introduction to the special section: strategies for furthering electronic commerce. International Journal of Electronic Commerce, 7(1), 91.
Rodriguez-Repiso, L., Setchi, R., & Salmeron, J.L. (2006). Modelling IT projects success: emerging methodologies reviewed. Technovation,27, 582- 594.
Rodriguez-Repiso, L. , Setchi, R., & Salmeron, J.L. (2007). Modelling IT projects success with Fuzzy Cognitive Maps. Expert Systems with Applications, 32, 343-459.
Schneider, M., Shnaider, E., Kandel, A., & Chew, G. (2002). Automatic construction of FCMs. Fuzzy Sets and Systems, 93(2), 161-172.
Shehata, S., Cox, L., & Connell, T. (2006). Feasibility assessment for an ecommerce cooperative to market Hawaii’s agricultural products. Retrieved from http://www.hawaiianagriculturalproducts.com/
Wen, W. (2007). A knowledge-based intelligent electronic commerce system for selling agricultural products. Computers and Electronics in Agriculture Journal, 57(2), 33–46.