بیرانوند. ج. (1391). بررسی نقش رسانهها در توسعه خدمات تعاونیهای تولیدی. پایان نامه کارشناسی ارشد ترویج و آموزش کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام.
پورآتشی، م.(1387). شناخت شناسی تعاون و کارآفرینی، مجله تعاون، شماره 202-201، 5-15.
حقشناس، ا.، جمشیدیان، م.، شائمی، ع.، شاهین، آ. و یزدان شناس، م. (1386). الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران. فصلنامه علوم مدیریت ایران، 2(8)، 31-73.
رستمی، ف.، علیآبادی، و. و عبدالحمید، پ. (1393). مدلسازی پایداری در نظامهای بهرهبرداری زراعی-خانوادگی مبتنی بر کشت مخلوط براساس تئوری بنیانی (مورد طالعه: بخش فیروزان). مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 45(2)، 373-382.
رضایی، ر. و حسینی، س.م.(1392)، طراحی مدل معادلات ساختاری توسعهی کارآفرینی سازمانی در تعاونی های توسعه روستایی استان زنجان. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 6(4)، 57- 74.
رضایی، ر.(1393). بررسی نقش و جایگاه کارآفرینی در توسعه تعاونیهای روستایی، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 1(1)، 85-102.
طالبپور، م.، معرفتی، ا. و غلامیان، ج. (1388). ارائه مدل رگرسیونی جو سازمانی و کارآفرینی سازمانی دانشکدههای تربیت بدنی ایران. پژوهش در علوم ورزشی، 1 (22)، 97-116.
کاظمی،م.ر.، قاسمی، ح. و رستمبخش، م.ر.(1390). شناسایی و تحلیل موانع رفتاری کارآفرینی سازمانی درسازمان تربیت بدنی (وزارت ورزش). مجله پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، 1(2)، 89-100.
لطیفیان، ا.(1386). سنجشاثربخشیوکاراییشرکتهایتعاونیاستانخراسانرضویبه روشتحلیلپوششیدادهها. مجله تعاون، 192، 37-44.
Cohen, L., Manion, L., & Morrison, K. (2004). Research Methods In Education. fight edition. London: Routledge Publications.
Corbin, J., & Strauss, A. (1990). Grounded theory research: Procedures, canons, and evaluative criteria. Qualitative Sociology, 13(1), 4-21
Covin, J. O., & Miles, M. P. (1999). corporate entrepreneurship and the pursuit of competitive advantage. Entrepreneurship Theory & Practice, 23(3), 47–63.
Covin, J.G. & Slevin, D.P. (2002). The entrepreneurial imperatives of strategic leadership. In M.A. Hitt, R.D. Ireland, S.M. Camp, & Sexton, D.L. (Eds.). Strategic entrepreneurship: Creating a new mindset, Oxford. UK: Blackwell Publishers.
Habbershon, T. G., & Pistrui, J. (2002). enterprising family's domain: Family-influenced ownership groups in pursuit of transgenerational wealth. Family Business Review, 15(3), 223–237.
Hornsby, J. S., Kuratko, D. F. & Zahra, S. A. (2002). Middle managers’ perception of the internal environment for corporate entrepreneurship: Assessing a measurement scale. Journal of Business Venturing, 17, 49–63.
Hornsby, J. S., Kuratko, D. F., & Montagno, R. V. (1999), Perception of internal factors for corporate entrepreneurship: A comparison of Canadian and U.S. managers. Entrepreneurship Theory and Practice, 24(2), 9–24.
Johnson, D., Justin, B.L., & Hildebrand, R. (2006). Entrepreneurship education: towards a discipline-based framework.Journal of Management Development; 25(1), 91-479.
Kellermanns, F.W., Eddleston, K.A., Barnett, T., & Pearson, A. (2008). an exploratory study of family member characteristics and involvement: Effects on entrepreneurial behavior in family firms. Family Business Review, 21(1), 1–14.
Kelley, D., Singer, S. & Herrington, M. (2012). The global entrepreneurship monitor: 2011 global report. Global Entrepreneurship Research Association (GERA). United States.
Kuratko, D. F., Ireland, R. D., & Hornsby, J. S. (2001). The power of entrepreneurial outcomes: Insights from Acordia, Inc. Academy of Management Executive, 15(4), 60–71.
Kuratko, D. F., Ireland, R. D., Covin, J. G., & Hornsby, J. S. (2005). A model of middle-level manager’s entrepreneurial behavior. Entrepreneurship Theory & Practice, 29(6), 699–716.
Moghimi, M. (2007). Corporate entrepreneurship: Obstacles and alternatives (The Case of Industrial Corporations in Iran). Journal of Entrepreneurship Research, 1 (2), 87- 119.
Morris, M. H., Kuratko, D. F., & Covin, J. C. (2011). Corporate Entrepreneurship and Innovation, South-Western: Thomson Publishers.
Rauch, A., Wiklund, J., Lumpkin, G.T., & Frese, M. (2009). Entrepreneurial orientation and business performance: An assessment of past research and suggestions for the future. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(3),761–87.
Zahra, S. A., Hayton, J. C., & Salvato, C. (2004). Entrepreneurship in family vs. Non-family firms: A resource based analysis of the effect of organizational culture. Entrepreneurship Theory and Practice, 28(4), 363-381.
Zahra, S.A. (2005), Entrepreneurial risk taking in family firms. Family Business Review, 18(1), 23-40.