پرهیزگار، م. و ابراهیمی عابد، م. (1391). بررسی تأثیر ابعاد ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرف کننده (مطالعه موردی برند سامسونگ). مجله بررسی های بازرگانی، شماره 53، 61-71.
تقوا، م.، تقوی فرد، م. و افخمی، ا. (1386). تاثیر وبگاه بر رضایت مشتریان در تجارت الکترونیکی ( مورد مطالعه : بیمه ملت و ایران) . اقتصاد و تجارت نوین، شماره 10 و11.
جوانمرد، ح. و سلطانزاده، ع. (1388). بررسی ویژگیهای برند اینترنتی و وبگاهها و تأثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت). فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره53، 256-225.
حسینی، م.، ابوالفضلی، ا. و رحیمی هلری، م. (1388). بررسی تأثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده (مطالعهی موردی: نام و نشان تجاری ایرانول). چشم انداز مدیریت، شماره 32، 9-28.
سعادت، م. و اشکاننژاد، م. (1386). مدیریت استراتژیک نام و نشان تجاری: ارائه یک مدل جامع. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک. تهران.
کلر، ک. (1389). مدیریت استراتژیک برند. ترجمة عطیه بطحایی. تهران: انتشارات سیته.
محمدیان، م.، دهدشتی،ش. و شهری، آ.(1391). اولویتبندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکتهای اینترنتی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی. ماهنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 4 (12)، 187-212.
هلری، م. (1385). بررسی تأثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه شهیدبهشتی.
Aaker, D. (1991). Managing brand equity: Capitalizing on the value of the brand nName. New York: The Free Press.
Alwi, S. F. S. (2009).Online Corporate Brand Imagesand Customer Loyalty.International Journal of Business and Society, 10 (2), 1-19.
Argyriou, E., Kitchen, P. J., & Melewar, T. C. (2006). The relationship between corporate websites and brand equity.International Journal of Market Research, 48 (5), 575-599.
Bradey, M., Cronim, J., Fox, G., & Roehm,L.(2008).Strategies to offset performance failures: The role of brand equity. Journal of Retailing, 84 (2), 151-164.
Chen, C., & Chang, Y. (2008). Airline brand equity, Brand preference, and purchase Intentions the Moderating Effects of Switching Costs. Journal of Air Transport Management, 14(2), 40–42.
Chen, R., & He (2003).Using brand knowledge to understand consumers intention to Adopt an Online Retailer.International Journal of Services Technology and Management, 4(4), 464-479.
Clottey, T. A., Collier, D. A., & Stodnick, M. (2008). Drivers of customer loyalty in a retailstore environment. Journal of Service Science, 1(1), 35-48.
Dahlén, M., Rasch, A., & Rosengren,S. (2003). Love and first site? A study of website advertising effectiveness. Journal of Advertising Research, 43 (1), 25-33.
Del Rio, A., Vazquez, R., & Iglesias, V. (2001). The effects of brand associations on consumer response. Journal of Consumer Marketing, 18, 410-425.
Fullerton, G. (2005). The impact of brand cmmitment on loyalty to retail service brand s, Canadian. Journal of Administrative Sciences, 22 (2), 97-110.
Gladden, J. M., & Funk, D. C. (2001). Understand ing brand loyalty in professional sport: Examining the link between brand associations and brand loyalty. International Journal of Sports Marketing and Sponsorship.67-95.
Ha, H., & Perks, H. (2005). Effects of consumer perceptions of brand experience on the Web: brand familiarity, satisfaction and brand Trust. Journal of Consumer Behavior, 4 (6), 438-452.
Ho, C. F., & Wu, W. H. (1999). Antecedents of customer satisfaction on the internet, An empirical study of online shopping. Proceedings of the 32nd Hawaii International Conference on System Sciences. 1-9.
Jand a, S., Trocchia, P., & Gwinner,K. (2002). Consumer perceptions of internet retail service Quality.International Journal of Service Industry Management, 13 (5), 412-431.
Keller, K. L. (1993). Conceptualizing measuringand managingconsumer-based brand equity. Journal of Marketing, 57 (1), 1–22.
Keller, K. L. (2001). Building customer-based brand equity. Marketing Management, 10 (2), 14–19.
Keller, K. L. (2003). Understanding brands, branding and brand Equity. Interactive Marketing, 5 (1),7-20.
Lebar, E., Buehler, P., Keller, K. L., Sawicka, M., Aksehiirli, Z., & Richey, K. (2005). Brand equity implication of joint branding Programs. Journal of Advertising Research, 45 (4), 413-425.
Mohan, Bijuna. C., & Sequeira, A. H. (2012). Exploring the interlinkages between brand Equity and business performance–towards a conceptual framework. Asian Academic Research. Journal of Social Sciences and Humanities, 1(3), 1-7.
Na, W. B., & Marshall,R. (2005). Brand power revisited: Measuring brand equity in cyber-space. Journal of Product and Brand Management,
14 (1), 49-56.
RussellMerz, G. (2012). Brand equity model for an internet portal website. European Advertising Academy, 3(2), 137-152.
Severi, E., & Ling, K. (2013). The mediating effects of brand association, brand loyalty, brand image and perceived quality on brand equity. Asian Social Science, 9(3), 125-137.
Simon, C. J., & Sullivan, M. W. (1993). The measurement and determinants of brand equity a financial approach. Marketing Science, 12(1), 28-53.
Yen, H. J. R. & Gwinner, K. (2003). Internet retail customer loyalty: The mediating role of relational benefits. International Journal of Service Industry Management, 14 (5), 483-500.
Yoo, B., Donthu, N., & Lee, S. (2000). An examination of selected marketing mix elements and brand equity. Journal of the Academy of Marketing Science, 28 (2), 195-211.
Zviran, M., Glezer, C., & Avni,I. (2006). User satisfaction from commercial web site: The effect of design and use. Information and Management, 43 (2), 157-178. q