اخوان کاظمی، م. و علی بیگی، ا.ح. (1392). تشکیل تعاونیهای دانشجویی کشاورزی: قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدها. تعاون و کشاورزی، 2 (8)، 65-88.
آذرمینا, م.؛ رحیمی، ا. و نجاری، ع. (۱۳۹۵). نقش آموزش و ترویج در توسعه پایدار کشاورزی.
همایش ملی دانش و فناوری علوم کشاورزی، منابعطبیعی و محیطزیست ایران، تهران، موسسه برگزارکننده همایشهای توسعهمحور دانش و فناوری سام ایرانیان. قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-MDCONF01-MDCONF01_267.html.
بخشی جهرمی، آ.، نامدار، ر. و شفیعی، ل. (1396). تحلیل وضعیت اشتغال دانشآموختههای رشتههای کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان کرمان(، راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 4 (8)،39-50.
چهارسوقی، ا.، سعیدی، ح. و آرایش، ب. (1393). گرایش دانشجویان سال آخر علوم کشاورزی دانشگاههای استان ایلام به اشتغال در بخش تعاون. تعاون و کشاورزی، 3 (11)، 53-76.
زلالی، ن.، خسروپور، ب.، و زارع، ع. (1394). تنگناها و چالشهای اشتغال دانشآموختگان کشاورزی از دیدگاه مدیران اجرایی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 33، 73-82.
عباسی، م.، قلی قورچیان، ن. (1388). شناسایی عوامل موثر بر توسعه تعاونیهای دانشآموختگان. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 3 (2)، 170-143.
علی آبادی، و.، علی بیگی، ا.ح. و توکلی، ج. (1389). الزامات شکلگیری و موفقیت تعاونیهای دانشآموختگان کشاورزی، تعاون و کشاورزی، 1 (4)، 55-70.
علی بیگی، ا.ح. و سنجابی، س. (1398). عوامل موثر بر عضویت دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی در تعاونی دانشجویی. تعاون و کشاورزی، 8 (31)، 123-144.
موحدی، ر.، و سامیان، م. (1396). تحلیل عوامل موثر بر جذب دانشآموختگان دانشگاهی در بخش تعاون. تعاون و کشاورزی، 6 (22)، 151-180.
موحدی (1394). تحلیل شاخصهای مرتبط با تشکیل و توسعه تعاونیهای دانشآموختگان رشتههای کشاورزی. تعاون و کشاورزی، 4 (16)، 131-150.
وطنخواه، ن. و رضاییمقدم، ک. (1394). مؤلفهها و موانع ایجاد دانشکدة کارآفرین از دیدگاه دانشجویان عضو و غیرعضو تعاونی دانشجویی دانشکدة کشاورزی دانشگاه شیراز. تعاون و کشاورزی، 4 (15)، 17-40.
یعقوبی فرانی، ا.، رحمانی، ف.، مهدی زاده، ح. و نادری مهدیی، ک. (1392). صلاحیتهای مورد نیاز دانشآموختگان کشاورزی استان ایلام برای اشتغال در بخش تعاون. تعاون و کشاورزی، 2 (5)، 47-68.
Beranek, L. .(2015). The Attitude of the college students to entrepreneurial skills development in the subject e-commerce. Information in Education, 14 (1), 1-12.
Brzozowska-Wabik J. (2016). Kondycja spoldzielni uczniowskich oraz ich rola w promowaniu postaw przedsiebiorczych obywatelskich wsrod mlodziezy (The condition of student cooperatives and their role in promoting entrepreneurial attitudes among young people).
Krakow: Zwiazek Lustracyjny Spoldzielni Pracy. Available at:
https://goo.gl/2ihsxm.
Guest, G., MacQueen, K. & Namey, E. (2012). Applied thematic analysis. Thousand Oaks, CA: Sage.
Hejazi, Y., Hashemi, S. M.,
Jackson, D. (2015). Employability skill development in work-integrated learning: Barriers and best practice. Studies in Higher Education, 40(2), 350-367.
Leis, A., S. Whittington, M. Bennet & M. Kleinhenz. (2011). Student farms at United States colleges and universities: Insights gained from a survey of the farm managers. NACTA Journal, 55(1), 9-15.
Liz, S., Ritchie J. & Connor, W. (2003). Qualitative research practice a guide for social science students and researchers. SAGE Publications London, 199-263.
Mazur B. & Zimnoch K. (2017). The Cooperative Paradigm of Development - Towards Values. In P. Kral (Ed.). The Proceedings of the International Joint Conference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment, 17. Prague, CR: University of Economics, 149 -160.
Robinson, J. S., Garton, B. L., & Terry, R. (2007). Identifying the employability skills needed in the workplace according to supervisors of college of agriculture, food and natural resources graduates.
Journal of Southern Agricultural Education Research, 57(1), 95-100. Available at:
http://pubs.aged.tamu.edu/jsaer/pdf /Vol57/57-01-095.pdf/.
Von Ravensburg G.N. (2017).
Pupils’ cooperatives and the acquisition of competences for sustainable development. Belgium: CIRIEC International. Available at:
http://www.ciriec.ulg.ac.be/wpcontent/uploads/2017/02/WP2017-01.pdf
Washer, P. (2007). Revisiting key skills: A practical framework for higher education. Quality in Higher Education, 13(1), 57-67.
Wong, P.K., Ho, Y.P., & Autio, E. (2005). Entrepreneurship, Innovation and Economic Growth: Evidence from GEM data. Small Business Economics, 24(3), 335.
Zimnoch K. (2018). The Role of Student Cooperatives in Education in Poland in the 21st Century. Rural environment. Education. Personality, 11, 251-258.