نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابزارهای تولید ناب ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]
  • ارتباطات استراتژیک رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]
  • استان فارس بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • اشتیاق کارآفرینانه بررسی تأثیر اشتیاق کارآفرینانه مدیران بر موفقیت تعاونی های کشاورزی استان همدان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-32]
  • الگوی پارادایمی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • ایده‌یابی الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]

ب

  • بازار جهانی واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • بازاریابی الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]
  • بازاریابی داخلی بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • بخش کشاورزی تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • بین‌المللی‌ شدن واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401]

پ

  • پاسخگویی رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]
  • پژوهش الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]

ت

  • تجاری‌سازی الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]
  • تشکیل تعاونی تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]
  • تصویر برند بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • تعاونی تولید دامی بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • تعاونی روستایی بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • تعاونی کشاورزی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • تعاونی‌های تولید کشاورزی بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • تعاونی های تولیدی(صنعتی وکشاور زی) ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]
  • تعاونی‌های روستایی تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • تعاونی‌های کشاورزی بررسی عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ی موفقیتِ تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان ساوجبلاغ، استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 192-216]
  • تعاونی های کشاورزی تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]
  • تکنیک دیمتل ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]
  • تمایل تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]
  • توانمندسازی روانشناختی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401]

ح

  • حکمرانی خوب رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]

ر

  • رضایتمندی از عملکرد بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • رفتار شبکه‌محور بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • روستا الگوی نوآوری و تحقیق و توسعه در تعاونی‌های فرش دستباف روستایی استان فارس [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 152-191]

ز

  • زعفران‌کاران تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]
  • زنان بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • زنجیره تأمین بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • زنجیره تامین ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب مؤثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونی‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 61-81]

س

  • سبک زندگی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • سرمایه اجتماعی بررسی و تحلیل نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد تعاونی های روستایی در استان فارس [دوره 11، شماره 42، 1401]

ش

  • شبکه‌سازی بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • شبکه‌سازی بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • شرکت‌های تعاونی واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • شفافیت رویکرد ارتباطات استراتژیک نسبت به اجرای نظریه حکمرانی خوب در دستگاه های دولتی ایران ( مطالعه موردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) و ارائه الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 82-118]
  • شناسایی فرصت تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • شهرستان فاروج تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]

ع

  • عوامل پیش برنده و بازدارنده بررسی عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ی موفقیتِ تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان ساوجبلاغ، استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 192-216]
  • عوامل سیاست‌گذاری بررسی عوامل موثربرتشکیل شبکه تعاونی‌های تولیدی کشاورزی: مطالعه ای استان البرز [دوره 11، شماره 42، 1401]

ق

  • قصد رفتاری کشاورزان تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]

ک

  • کارآفرینی اجتماعی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • کارآفرینی مبتنی بر تعاونی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • کارت امتیازی متوازن بررسی تأثیر اشتیاق کارآفرینانه مدیران بر موفقیت تعاونی های کشاورزی استان همدان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-32]
  • کسب‌وکار اجتماعی تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • کسب‌وکار تعاون محور واکاوی عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاون محور [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • کسب و کار کارآفرینانه تحلیل فرصت‌های کارآفرینانه بخش کشاورزی در تعاونی‌های روستایی (مورد مطالعه: استان ایلام) [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • کشت‌وکار زعفران تبیین کارآفرینی اجتماعی تعاونی‌محور در مناطق روستایی: مورد توسعه کشت زعفران در استان گلستان [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • کنش‌ جمعی تعیین‌کننده‌های تمایل کشاورزان زعفران‌کار شهرستان فاروج به تشکیل تعاونی کشاورزی از منظر کنش جمعی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 33-60]

گ

  • گرایش به کارآفرینی بررسی اثر تمایل به کارآفرینی بر توانمندسازی روان‌شناختی زنان روستایی عضو شرکت‌های تعاونی کشاورزی شهرستان سمیرم [دوره 11، شماره 42، 1401]

م

  • محصولات لبنی بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • مسئولیت اجتماعی بررسی اثر بازاریابی داخلی بر تصویر برند با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی(مورد مطالعه:شرکت تولید محصولات لبنی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 217-239]
  • مشارکت تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]
  • موفقیت تعاونی بررسی تأثیر اشتیاق کارآفرینانه مدیران بر موفقیت تعاونی های کشاورزی استان همدان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 1-32]
  • موفقیت تعاونی بررسی عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ی موفقیتِ تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان ساوجبلاغ، استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 192-216]

ن

  • نظریه داده‌بنیان بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401]
  • نگرش کشاورزان تبیین عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان برای مشارکت در فعالیت‌های جمعی و تعاونی [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 119-151]

ه

  • همکاری بررسی همکاری نهادی در زنجیره تأمین غذا: مطالعه‌ای کیفی در تعاونی‌های تولید دامی [دوره 11، شماره 42، 1401]