نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکتهای تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 69-87]
  • آموزش راهکارهای مناسب برای تربیت مدیران کارامد در بخش تعاون [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 127-156]
  • آموزش بررسی اثربخشی فعالیتهای آموزشی ترویجی در ارتقای سطح دانش اعضای تعاونیهای تولیدی کشاورزی استان سمنان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 151-170]

ا

  • اثربخشی بررسی اثربخشی فعالیتهای آموزشی ترویجی در ارتقای سطح دانش اعضای تعاونیهای تولیدی کشاورزی استان سمنان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 151-170]
  • ارضای نیازها عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان دانشگاه‌های تبریز به عضویت در تعاونیهای اشتغالزا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 1-28]
  • استان تهران الگوی کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی اداره کل تعاون استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 171-196]
  • استان زنجان عوامل مؤثر برتقویت و توسعه کارآفرینی در تعاونیهای کشاورزی استان زنجان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 111-126]
  • استان زنجان نقش تعاونیهای فرش دستباف استان زنجان برتوسعه صادرات این فرش [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 157-170]
  • استان فارس نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 1-28]
  • استان کرمانشاه الزامات شکل گیری تعاونیهای دانش آموختگان کشاورزی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 55-70]
  • استانهای غرب اشتغال پذیری رشته های کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 21-49]
  • استان همدان تأثیر توانمندسازی نیروی انسانی در عملکرد کارکنان اداره کل تعاون استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 143-154]
  • اشتغال سنجش سازه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموختگان و دانشجویان سال آخر رشته‌های کشاورزی به اشتغال در بخش تعاون استان خراسان جنوبی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 101-114]
  • اشتغال پذیری ادراک شده اشتغال پذیری رشته های کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 21-49]
  • اعتماد اجتماعی عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان دانشگاه‌های تبریز به عضویت در تعاونیهای اشتغالزا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 1-28]
  • اقتصاد روستایی شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای کشاورزی در توسعه اقتصاد روستایی بخش مرکزی شهرستان خدابنده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 89-109]
  • الزامات الزامات شکل گیری تعاونیهای دانش آموختگان کشاورزی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 55-70]
  • انسجام اجتماعی عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان دانشگاه‌های تبریز به عضویت در تعاونیهای اشتغالزا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 1-28]

ب

  • بازاریابی نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 1-28]
  • بخش تعاون سنجش سازه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموختگان و دانشجویان سال آخر رشته‌های کشاورزی به اشتغال در بخش تعاون استان خراسان جنوبی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 101-114]
  • بخش‌مرکزی‌خدابنده شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای کشاورزی در توسعه اقتصاد روستایی بخش مرکزی شهرستان خدابنده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 89-109]
  • برنامه درسی طراحی و اعتبار‌بخشی برنامه درسی مبتنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]
  • بهبود عملکرد بررسی نقش تکنیک امتیازی متوازن در بهبود عملکرد شرکتهای تعاونی توزیعی و تولیدی مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 97-117]
  • بهنگام سازی بررسی وضعیت بازنگری تعاریف و واژگان بخش تعاون با رویکرد بهنگام سازی و بومی سازی از دیدگاه متخصصان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 27-52]
  • بومی سازی بررسی وضعیت بازنگری تعاریف و واژگان بخش تعاون با رویکرد بهنگام سازی و بومی سازی از دیدگاه متخصصان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 27-52]

پ

  • پژوهش راهکارهای مناسب برای تربیت مدیران کارامد در بخش تعاون [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 127-156]

ت

  • تأمین مالی وضعیت تأمین مالی تعاونیها و شیوه‌های تقویت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 27-58]
  • تأمین مالی بررسی روشهای تأمین مالی در طرحهای کارآفرینانه بخش تعاون استان مازندران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 113-126]
  • تـجـارت الکتـرونیـک موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 119-150]
  • تحلیل SWOT شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای کشاورزی در توسعه اقتصاد روستایی بخش مرکزی شهرستان خدابنده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 89-109]
  • تحلیل پوششی داده‌ها بررسی کارایی تعاونیها و واحدهای غیرتعاونی پرورش میگوی شهرستان چابهار با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها (کاربرد مدل CCRو FDH) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 71-96]
  • تحلیل مسیر اشتغال پذیری رشته های کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 21-49]
  • تربیت مدیران راهکارهای مناسب برای تربیت مدیران کارامد در بخش تعاون [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 127-156]
  • ترویج راهکارهای مناسب برای تربیت مدیران کارامد در بخش تعاون [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 127-156]
  • ترویج بررسی اثربخشی فعالیتهای آموزشی ترویجی در ارتقای سطح دانش اعضای تعاونیهای تولیدی کشاورزی استان سمنان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 151-170]
  • تشکلهای دانش آموزی راهکارها و الگوهای ترویج و توسعه تعاونیهای آموزشگاهی در استان خراسان جنوبی از دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 59-87]
  • تصمیم خرید تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکتهای تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 69-87]
  • تعاون وضعیت تأمین مالی تعاونیها و شیوه‌های تقویت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 27-58]
  • تعاون بررسی روشهای تأمین مالی در طرحهای کارآفرینانه بخش تعاون استان مازندران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 113-126]
  • تعاون تأثیر توانمندسازی نیروی انسانی در عملکرد کارکنان اداره کل تعاون استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 143-154]
  • تعاون عوامل مؤثر بر ارتقای مشارکت اعضا در اتحادیه‌ها‌ و تعاونیهای مصرف [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 129-155]
  • تعاون بررسی وضعیت بازنگری تعاریف و واژگان بخش تعاون با رویکرد بهنگام سازی و بومی سازی از دیدگاه متخصصان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 27-52]
  • تعاون راهکارهای مناسب برای تربیت مدیران کارامد در بخش تعاون [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 127-156]
  • تعاونی تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکتهای تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 69-87]
  • تعاونی عوامل مؤثر برتقویت و توسعه کارآفرینی در تعاونیهای کشاورزی استان زنجان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 111-126]
  • تعاونی بررسی کارایی تعاونیها و واحدهای غیرتعاونی پرورش میگوی شهرستان چابهار با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها (کاربرد مدل CCRو FDH) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 71-96]
  • تعاونی تولید روستایی نقش راهکارهای اجتماعی در افزایش بهره وری و کارایی در تعاونیهای تولید گندم مطالعه موردی استان خراسان جنوبی در سال 1386 [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 87-101]
  • تعاونی تولیدی کشاورزی بررسی اثربخشی فعالیتهای آموزشی ترویجی در ارتقای سطح دانش اعضای تعاونیهای تولیدی کشاورزی استان سمنان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 151-170]
  • تعاونی دانش آموختگان کشاورزی الزامات شکل گیری تعاونیهای دانش آموختگان کشاورزی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 55-70]
  • تعاونی روستایی نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 1-28]
  • تعاونی روستایی بررسی میزان رضایت اعضا از عملکرد اقتصادی و اجتماعی تعاونیهای روستایی مطالعه موردی تعاونیهای روستایی شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 63-91]
  • تعاونی زنان روستایی عوامل مؤثر بر مشارکت زنان روستایی در تعاونیهای تولیدی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 91-111]
  • تعاونی شیلات بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای شیلات استان کرمانشاه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 1-28]
  • تعاونی‌کشاورزی شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای کشاورزی در توسعه اقتصاد روستایی بخش مرکزی شهرستان خدابنده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 89-109]
  • تعاونی مصرف رابطه بین توان مدیران و عملکرد تعاونیهای مصرف شهر کرمان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 125-142]
  • تعاونی مصرف عوامل مؤثر بر ارتقای مشارکت اعضا در اتحادیه‌ها‌ و تعاونیهای مصرف [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 129-155]
  • تعاونیهای اشتغالزا عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان دانشگاه‌های تبریز به عضویت در تعاونیهای اشتغالزا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 1-28]
  • تعاونیهای آموزشگاهی راهکارها و الگوهای ترویج و توسعه تعاونیهای آموزشگاهی در استان خراسان جنوبی از دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 59-87]
  • تعاونیهای دام وطیور بررسی میزان تأثیر مؤلفه های سرمایه اجتماعی در عملکرد شرکتهای تعاونی مطالعه موردی تعاونیهای دام و طیور در شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 1-22]
  • تعاونیهای فرش عوامل مؤثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 49-62]
  • تقویت کارآفرینی عوامل مؤثر برتقویت و توسعه کارآفرینی در تعاونیهای کشاورزی استان زنجان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 111-126]
  • تکنیک امتیازی متوازن بررسی نقش تکنیک امتیازی متوازن در بهبود عملکرد شرکتهای تعاونی توزیعی و تولیدی مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 97-117]
  • توان مدیران رابطه بین توان مدیران و عملکرد تعاونیهای مصرف شهر کرمان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 125-142]
  • توانمند سازی تأثیر توانمندسازی نیروی انسانی در عملکرد کارکنان اداره کل تعاون استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 143-154]
  • توسعه اجتماعی بررسی میزان رضایت اعضا از عملکرد اقتصادی و اجتماعی تعاونیهای روستایی مطالعه موردی تعاونیهای روستایی شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 63-91]
  • توسعه اقتصادی بررسی میزان رضایت اعضا از عملکرد اقتصادی و اجتماعی تعاونیهای روستایی مطالعه موردی تعاونیهای روستایی شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 63-91]
  • توسعه و ترویج راهکارها و الگوهای ترویج و توسعه تعاونیهای آموزشگاهی در استان خراسان جنوبی از دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 59-87]

چ

  • چارچوب ادراکی مناسب راهکارهای مناسب برای تربیت مدیران کارامد در بخش تعاون [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 127-156]

خ

  • خراسان جنوبی نقش راهکارهای اجتماعی در افزایش بهره وری و کارایی در تعاونیهای تولید گندم مطالعه موردی استان خراسان جنوبی در سال 1386 [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 87-101]
  • خراسان جنوبی سنجش سازه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموختگان و دانشجویان سال آخر رشته‌های کشاورزی به اشتغال در بخش تعاون استان خراسان جنوبی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 101-114]
  • خراسان رضوی بررسی نقش تکنیک امتیازی متوازن در بهبود عملکرد شرکتهای تعاونی توزیعی و تولیدی مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 97-117]

د

  • دانش بررسی اثربخشی فعالیتهای آموزشی ترویجی در ارتقای سطح دانش اعضای تعاونیهای تولیدی کشاورزی استان سمنان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 151-170]
  • دانش‌آموخته سنجش سازه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموختگان و دانشجویان سال آخر رشته‌های کشاورزی به اشتغال در بخش تعاون استان خراسان جنوبی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 101-114]
  • دانشجوی کشاورزی اشتغال پذیری رشته های کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 21-49]
  • دلفی الزامات شکل گیری تعاونیهای دانش آموختگان کشاورزی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 55-70]
  • دوره متوسطه طراحی و اعتبار‌بخشی برنامه درسی مبتنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]

ر

  • راهکار اجتماعی نقش راهکارهای اجتماعی در افزایش بهره وری و کارایی در تعاونیهای تولید گندم مطالعه موردی استان خراسان جنوبی در سال 1386 [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 87-101]
  • رضایت مشتری تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکتهای تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 69-87]
  • رضایت مندی بررسی میزان رضایت اعضا از عملکرد اقتصادی و اجتماعی تعاونیهای روستایی مطالعه موردی تعاونیهای روستایی شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 63-91]
  • رهبری نقش رهبری مناسب در ارتقای یادگیری در شرکتهای تعاونی تولیدی شهر تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 53-69]
  • روحیه تعاون طراحی و اعتبار‌بخشی برنامه درسی مبتنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]
  • روش‌دلفی شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای کشاورزی در توسعه اقتصاد روستایی بخش مرکزی شهرستان خدابنده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 89-109]

ز

  • زنجیره ارزش تأثیر فناوری اطلاعات در کارایی زنجیره ارزش تعاونیها مطالعه موردی تعاونیهای تولیدی-صنعتی شهرستان ارومیه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 29-55]

س

  • سرمایه اجتماعی بررسی میزان تأثیر مؤلفه های سرمایه اجتماعی در عملکرد شرکتهای تعاونی مطالعه موردی تعاونیهای دام و طیور در شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 1-22]
  • سمنان بررسی اثربخشی فعالیتهای آموزشی ترویجی در ارتقای سطح دانش اعضای تعاونیهای تولیدی کشاورزی استان سمنان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 151-170]

ش

  • شرکت تعاونی تأثیر فناوری اطلاعات در کارایی زنجیره ارزش تعاونیها مطالعه موردی تعاونیهای تولیدی-صنعتی شهرستان ارومیه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 29-55]
  • شرکت تعاونی بررسی نقش تکنیک امتیازی متوازن در بهبود عملکرد شرکتهای تعاونی توزیعی و تولیدی مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 97-117]
  • شرکتهای تعاونی وضعیت تأمین مالی تعاونیها و شیوه‌های تقویت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 27-58]
  • شرکتهای تعاونی بررسی نقاط قوت و ضعف مدیران و راههای بهبود مهارتهای مدیریتی در شرکتهای تعاونی فعال اشتغالزای استان همدان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 111-131]
  • شـرکتهـای تعـاونـی تـوزیعـی موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 119-150]
  • شرکتهای تعاونی تولیدی نقش رهبری مناسب در ارتقای یادگیری در شرکتهای تعاونی تولیدی شهر تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 53-69]
  • شهرستان مشهد بررسی میزان رضایت اعضا از عملکرد اقتصادی و اجتماعی تعاونیهای روستایی مطالعه موردی تعاونیهای روستایی شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 63-91]

ص

  • صادارت نقش تعاونیهای فرش دستباف استان زنجان برتوسعه صادرات این فرش [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 157-170]
  • صادرات عوامل مؤثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 49-62]

ط

  • طرحهای کارآفرینانه بررسی روشهای تأمین مالی در طرحهای کارآفرینانه بخش تعاون استان مازندران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 113-126]

ع

  • عضویت در تعاونی عوامل مؤثر بر مشارکت زنان روستایی در تعاونیهای تولیدی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 91-111]
  • عملکرد رابطه بین توان مدیران و عملکرد تعاونیهای مصرف شهر کرمان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 125-142]
  • عملکرد تأثیر توانمندسازی نیروی انسانی در عملکرد کارکنان اداره کل تعاون استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 143-154]
  • عملکرد تعاونیها بررسی میزان تأثیر مؤلفه های سرمایه اجتماعی در عملکرد شرکتهای تعاونی مطالعه موردی تعاونیهای دام و طیور در شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 1-22]
  • عوامل اقتصادی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای شیلات استان کرمانشاه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 1-28]
  • عوامل انسانی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای شیلات استان کرمانشاه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 1-28]

ف

  • فرایند سلسله مراتبی AHP الگوی کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی اداره کل تعاون استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 171-196]
  • فرش دستباف عوامل مؤثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 49-62]
  • فرش دستباف نقش تعاونیهای فرش دستباف استان زنجان برتوسعه صادرات این فرش [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 157-170]
  • فناوری اطلاعات تأثیر فناوری اطلاعات در کارایی زنجیره ارزش تعاونیها مطالعه موردی تعاونیهای تولیدی-صنعتی شهرستان ارومیه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 29-55]

ک

  • کارایی تأثیر فناوری اطلاعات در کارایی زنجیره ارزش تعاونیها مطالعه موردی تعاونیهای تولیدی-صنعتی شهرستان ارومیه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 29-55]
  • کارایی بررسی کارایی تعاونیها و واحدهای غیرتعاونی پرورش میگوی شهرستان چابهار با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها (کاربرد مدل CCRو FDH) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 71-96]
  • کارآفرینی عوامل مؤثر برتقویت و توسعه کارآفرینی در تعاونیهای کشاورزی استان زنجان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 111-126]
  • کارآفرینی الگوی کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی اداره کل تعاون استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 171-196]
  • کارآفرینی سازمانی الگوی کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی اداره کل تعاون استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 171-196]
  • کرمان رابطه بین توان مدیران و عملکرد تعاونیهای مصرف شهر کرمان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 125-142]
  • کشاورزی سنجش سازه‌های مؤثر بر گرایش دانش‌آموختگان و دانشجویان سال آخر رشته‌های کشاورزی به اشتغال در بخش تعاون استان خراسان جنوبی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 101-114]
  • کشاورزی عوامل مؤثر برتقویت و توسعه کارآفرینی در تعاونیهای کشاورزی استان زنجان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 111-126]

گ

  • گندم نقش راهکارهای اجتماعی در افزایش بهره وری و کارایی در تعاونیهای تولید گندم مطالعه موردی استان خراسان جنوبی در سال 1386 [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 87-101]

م

  • ماتریسswot عوامل مؤثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 49-62]
  • مازندران بررسی روشهای تأمین مالی در طرحهای کارآفرینانه بخش تعاون استان مازندران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 113-126]
  • محصولات کشاورزی نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 1-28]
  • مدیر رابطه بین توان مدیران و عملکرد تعاونیهای مصرف شهر کرمان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 125-142]
  • مدیریت بازاریابی بررسی نقاط قوت و ضعف مدیران و راههای بهبود مهارتهای مدیریتی در شرکتهای تعاونی فعال اشتغالزای استان همدان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 111-131]
  • مدیریت عملکردی بررسی نقاط قوت و ضعف مدیران و راههای بهبود مهارتهای مدیریتی در شرکتهای تعاونی فعال اشتغالزای استان همدان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 111-131]
  • مشارکت عوامل مؤثر بر مشارکت زنان روستایی در تعاونیهای تولیدی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 91-111]
  • مشارکت عوامل مؤثر بر ارتقای مشارکت اعضا در اتحادیه‌ها‌ و تعاونیهای مصرف [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 129-155]
  • مشارکت اجتماعی عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان دانشگاه‌های تبریز به عضویت در تعاونیهای اشتغالزا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 1-28]
  • مشکلات بخش تعاون وضعیت تأمین مالی تعاونیها و شیوه‌های تقویت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 27-58]
  • میگو بررسی کارایی تعاونیها و واحدهای غیرتعاونی پرورش میگوی شهرستان چابهار با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها (کاربرد مدل CCRو FDH) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 71-96]
  • مناسب بودن واژگان بررسی وضعیت بازنگری تعاریف و واژگان بخش تعاون با رویکرد بهنگام سازی و بومی سازی از دیدگاه متخصصان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 27-52]
  • مهارتهای آمادگی شغلی اشتغال پذیری رشته های کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 21-49]
  • مـوانـع برون ‌سازمانی موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 119-150]
  • مـوانـع درون‌سـازمـانی موانع به کارگیری تجارت الکترونیک در تعاونیهای توزیعی استان تهران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 119-150]
  • موفقیت راهکارها و الگوهای ترویج و توسعه تعاونیهای آموزشگاهی در استان خراسان جنوبی از دیدگاه دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 59-87]
  • موفقیت بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت تعاونیهای شیلات استان کرمانشاه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 1-28]

ن

  • نیروی انسانی تأثیر توانمندسازی نیروی انسانی در عملکرد کارکنان اداره کل تعاون استان همدان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 143-154]

و

  • واژگان بررسی وضعیت بازنگری تعاریف و واژگان بخش تعاون با رویکرد بهنگام سازی و بومی سازی از دیدگاه متخصصان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 27-52]

ه

  • همدان بررسی نقاط قوت و ضعف مدیران و راههای بهبود مهارتهای مدیریتی در شرکتهای تعاونی فعال اشتغالزای استان همدان [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 111-131]

ی

  • یادگیری سازمانی نقش رهبری مناسب در ارتقای یادگیری در شرکتهای تعاونی تولیدی شهر تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 53-69]
  • یادگیری فردی نقش رهبری مناسب در ارتقای یادگیری در شرکتهای تعاونی تولیدی شهر تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 53-69]